Mål 1 av 4 avklarat :)

Jag har sedan 22 Augusti 2011 gått på dukandieten som jag är mycket nöjd med.


Jag har tidigare i detta inlägg berättat om min vikt och hur jag såg mig själv. Gå gärna in och läs :)


I Lördags morse 1/10-2011 så ställde jag mig på vågen, som jag har gjort nästan varje dag sen jag började.



Jag fick ett glädjeskutt :) Jag hade nått mitt första mål och det kändes så himla bra, jag hade kämpat i över ett halvår innan med att komma till det målet, och nu hade jag klarat det :)


7 Kg på lite mer än en månad, det känns underbart! :) Jag har även fuskat samanlagt kanske en vecka :P



Varför jag vill gå ner i vikt.


Jag har ett medfött hjärtfel som jag verkligen måste tänka på, desto mer övervikt man har, desto mer påfrestat blir hjärtat, och jag vill kunna orka som en vanlig frisk människa ett tag till.


Jag trivs även inte i min kropp just nu, jag vill kunna ha på mig ett linne eller en tunika utan att jag drar i den för att inte mina "ringar" ska synas.


Jag vill se mig själv i spegeln och känna igen mig igen.



Jag har nu 3 mål kvar och dom kommer jag att klara av, motivationen är enorm och jag vet att jag kommer att klara det.


Efter många försök men ingenting hänt så fortsatte jag ändå att försöka och nu har jag ändå kommit en bit på vägen :)



Kommentarer
Postat av: sofia ejerblom

Du är SÅ duktig gumman! <3

2011-10-03 @ 22:19:20
Postat av: nono

Hejsan! fin blogg



Just nu har jag en tävling om en valfri iphoneskal, om du inte har en iphone så kanske vill du vinna en iphoneskal och ge den till någon du tycker om

kram <3

2011-10-04 @ 09:26:52
URL: http://nonos.se
Postat av: Mamma

Ååå..blir sååå glad för din skull :)))

styrkekramar <3

Mamma

2011-10-04 @ 11:19:21

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0