Tårar som forsar som floder

Jag satt nu och läste min kusins blogg (http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.11526443) där hon skrivit till min morfar hennes farfar. Som lämnade oss för 10 år sen den 28 April i år. Mina tårar forsar fortfarande ner för mina kinder efter jag läste hennes inlägg.

Jag önskar jag hade haft bättre kontakt med honom, att jag inte hade vart rädd för honom. Begravningen är en enda svart lucka. Min morfar var väldigt älskad, det va han som höll ihop släkten. Han och min gammelmorfar. Gammelmorfar lämnade oss samma år 19 Juni. Morfar och gammelmorfar är väldigt saknade här. Det var väldigt svåra månader för oss i släkten. Vi saknar dom och kommer alltid att göra.

Kommentarer
Postat av: Cissan

Åh, vad jobbigt det är när man saknar någon så mycket. Jag vet vad du menar..för jag saknar min mormor jättemycket och hon dog för snart 18 år sen tror jag.

KRAM



Tack för besöket på min blogg. Jag blir alltid så glad när någon skriver en kommentar :)

2009-09-06 @ 19:42:39
URL: http://www.cissan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0