Kalaset :)

Hade ett litet kalas här igår med familjen. Det var jättekul att dom kom :)  Vi åt lite tacos och tårta, det satt fint i magen. :)

Presenter fick man trots allt man kanske inte är värd det :P




Detta fick jag



Kort + presentkort på HM fick jag av mamma och pappa ♥ Fått även 500:- till avbetalningen av datorn ♥
Chokladboken fick jag utav brorsan ♥  Fick även en fotobok utav honom tidigare ♥
Den ursnygga tavlan fick jag utav syrran ♥  Måste införskaffa en till :)


Måste påpeka att skjortan jag har på mig på bilden där uppe, den kunde inte jag ha när jag köpte den i somras, men nu kan jag ha den :D  Har ju trots allt lyckats gå ner ca 7 kg :D

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Klart du förtjänade presenter <3

2011-10-02 @ 13:51:24
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis till alla kilona som har försvunnit :) Kul att det går bra :)Klart att du förtjänade presenterna <3

Kram Mamma

2011-10-02 @ 14:47:38

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0