I was Back for a day

I fredags efter man hade arbetat klart så blev man upphämtad och sedan rullade bilen iväg :)

sen så var man då tillbaka i lillastaden :)



Efter åtta timmar jobb fick man inte mycket vila, direkt börja fixa sig och hälla upp första groggen som var riktigt god :P Som kanske syns så gjorde jag lite annorlunda stiling mot va jag brukar ha :) Vad tycks?




Jag och my baby ♥  Såg inte honom mycket den dagen, han var iväg och soundcheack inför sin spelning :D

Men jag är alltid lycklig för den tid jag får med honom ♥




Svärmor var snabb som blixten så henne såg man inte mycket ute på krogen sen :P

Alltid lika snygg som vanligt :D




Jag och min kära kusin :) Lika snygga som vanligt :P

Tömde många glas den kvällen, de är så det blir när när vi dricker ihop :P




Träffade två gamla härliga vänner :D Askul att träffa dom igen :D

Den ene var fullare än den andre :P




Baby var ju självklart uppe och spelade, jag vet han ser asfull ut på fotot, men han är faktiskt inte full. Han var så nervös stackarn så han skakade. Han var mycket bra även fast han kom bort sig några gånger.

Jag var så stolt när jag stod där framme och filmade honom. Helt underbart var det :) Film kommer upp senare, brorsan fick som uppgift att fixa dom lite :P



Kommentarer
Postat av: Cecilia|Fotointresserad hårdrocksbrud som vågar tycka

Sv: Tack :)

2011-10-31 @ 22:15:23
URL: http://calatalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0