En härlig fredag

I fredags var jag och älsklingen hos ett par vänner ツ ツ

Sofia, Alex och deras barn Elias och Julie


Vi gick ner till ica tillsammans och inhandlade det som behövdes. 

Sedan började jag och Sofia med maten direkt. Så fick karlarna sitta med barnen


Men eftersom Sofia fortfarande är ett vandrande kylskåp :P haha så fick älsklingen ta över och göra mig sälskap i köket. 


Dagen gick så himla fort, vi åt tacos och efterrätt och pratade och lekte med barnen. Vi spelade lite bilspel med


Det var en helt underbar dag ツ


Här kommer lite bilder från dagen.


Alex med dotter Julie ツ


Sofia ツ


Här sitter älsklingen och Alex o spelar bilspel ツ


Här leker jag med Julie ツ


Busungen Elias sitter o bygger ihop tågbanan ツ


Lilla Julie sitter och leker ツ


Alex busar med sonen Elias ツ
(Har inte redigerat denna än så färgerna ser kanske lite matta ut.)


Denna familj är helt underbar. ツ

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yes :) Mysig ålder, äntligen slutat säga emot allt haha.



Vilka härliga & söta bilder :)

2011-03-09 @ 14:11:00
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha jo det kommer och går och det är en bestämd dam men just nu är hon rätt lätt att hantera jämfört med när hon var två :P



barn gör allting så mycket mer levande.

2011-03-09 @ 18:02:25
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0