Dag 1



Då ska man lägga in en liten ful bild på sig själv :P


Så denna får det bli 




Denna bilden är tagen i år på min kusins dop.


10 saker om mig själv


Toafobi (Har jättesvårt att gå på andras toaletter)

Kan stöka till det med två saker hemma (fråga mig inte hur jag lyckas)

Jag har behov av att köpa/ge bort något till någon

Jag är extremt snål när det gäller priser

Jag bäddar aldrig sängen (kvalsterallergi)

Har svårt att ha på mig riktiga flickstil-kläder. (känner mig som en clown, tycker det är snyggt på andra men inte på mig själv. )

Har lätt att bli irriterad

Har extremt dålig humor, skrattar åt mina egna skämt

Äter inte alltid middag när jag är själv :P

Jag har planer på att flytta inom detta året


Hehe hoppas ni tycker om mig ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0