Arbetsintervju

Samma dag jag jobbade var jag på arbetsutervju hos Proffice.




Jag var väldigt nervös innan, att man nästa ville fly.

Men när jag väl kom in och hälsade och så, så släppte allt.

Allt var så avslappnat och trevligt, man kände sig inte så utfrågad och det kändes inte heller som man ställdes mot väggen, som det kan kännas nästan.


Intervjun gick bra, men dock fick jag inget jobb, men sattes upp på reservlistan, så då kunde jag inte vara så himla hemsk :)


Hur känner ni inför en arbetsintervju ?

Kommentarer
Postat av: yasmin

heejheej !

fin blogg du har,

snälla skulle inte du kunna droppa in en fråga till frågestunden? :)

2011-03-06 @ 19:36:30
URL: http://ttwinnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0