A break

Jag tog en omedveten paus ifrån bloggandet. Jag hade tänkt att skriva det men har inte haft någon ork. Har vart så trött både psykiskt och fysiskt. Men nu börjar jag komma tillbaka.




Råkade ut för något med ögonen, så det sved i dom hela tiden, syntes inte något på dom, men jobbigt var det, idag efter lunch gick det till det mycket bättre. Helt underbart :) Jag kan sitta och kolla på tv igen :D
Har ingen aning om va det var, men vårdcentralen sa att jag skulle prova med en ögonsalva, och nu har jag använt den sen igår. Men man ska ju inte hurra än kanske :P


Jag skriver bara lite i taget nu, tanke på att jag måste vara försiktig med ögonen.


Hoppas allt har vart bra hos er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0