Whats love..

Vad är kärlek ?

Det är något många kan svara olika på och det finns inget rätt svar.

Den kärlek jag talar om är den kärlek mellan två personer, två personer som inte har samma blodsband.

Kärlek för mig, vad är det ?

Om jag skulle visa vad kärlek är för mig så skulle jag visa denna bild.




Han är min kärlek


Om jag skulle beskriva med ord hur kärlek är så skulle jag beskriva det så här.


När jag ska möta honom och sedan får syn på honom blir jag alldeles varm i hela kroppen och mitt leende blir lika brett som jag är lång. När jag väl kommer fram är det som en magnet, den är stark men den känns pirrig.


När jag väl kramar honom så sitter jag fast, vill inte/går inte att slita sig. Jag är trygg.. jag är hemma.


Han får mig att le även när jag inte ska le..


Det är kärlek för mig


Om jag skulle beskriva kärlek i sång så skulle jag sjunga denna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0