Lägenheten :D

Var igår och kollade på lägenheten med älsklingen som jag nämnde igår att jag skulle göra.

Vi blev mycket nöjda med den och bestämde oss direkt för att ta den :D

Skickade mail till hyresvärden direkt igår, men ska ringa idag också så att det blir rätt och så.

Köket var bra, avlångt och sedan fyrkantigt där bordet är. Hallen var lagom stor som jag tycker är viktigt så man inte står på varandra när man tar av sig skor. Storarummet var precis lagom stort, med en balkong ut som har eftermiddagssol, och det är skönt :):)  Sovrummet var som mitt gamla sovrum, lagom stort med tre garderober, och fanns även tre garderober i hallen, så dom fyller man nog fort :P haha
Badrummet var okej, tkr att de badrum jag har nu är bättre, men man kan ju inte vara kräsen.
Får hoppas man får lite omgjort också, skulle vara kanon :D

Så då blir det att börja packa snart då troligen :D hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0