2 år 24/6-2011

I fredags den 24/6-2011 firade jag och älsklingen 2 år ❤

Eftersom det var midsommar afton den dagen kunde jag inte lägga upp ett inlägg den dagen och heller inte midsommardagen då man inte mådde så där jättebra :P


2 år har gått och jag får fortfarande pirr i magen.

Han får att alltid att le även fast jag är arg, han får mig att känna mig trygg och speciel.

Efter många år av nedstämdhet så har han fått mig att älska livet och acceptera mig själv.

Jag skulle ge honom världen om jag hade kunnat om inte mer än det.

Han är min stora kärlek och jag ser fram emot fler år med honom.


❤ Här är vi på våran dag



Jag gjorde en tårta som jag överraska honom med på sängen :)



Den var mycket godare än den ser ut :P hehe


Jag älskar dig Jimmi

Tack för dessa underbara två år

Kommentarer
Postat av: julia[foto&vardag]

Gud vad härligt! Grattis till er båda! =)

2011-06-26 @ 21:24:22
URL: http://jjuliassellin.blogg.se/
Postat av: jimmi

Tack älskling för dessa 2år<3 jag älskar dig massor!!! puss puss <3<3<3<3

2011-06-26 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0