Something

Då har man slutat men ändå sitter man kvar här. Älskar verkligen att dom ställer in endel bussar under sommaren.
Vad händer idag då ? Vet bara att jag ska få hem min älskling idag :) Ska käka lite mat, men vad vet jag inte riktigt ännu, bara det blir mat, är döhungrig.

Hade inte någon mat mig idag bara för att jag hade en dag igår då jag inte kunde äta knappt. Jag är inte sjuk eller något sånt så ni vet :P haha Det är bara sån jag är och alltid har vart. Så idag är jag extra hungrig och inte har haft någon mat med mig och det tycker inte min stackars mage om. Men den blir väl glad sen :)

Har en massa jag borde göra men vart ska man börja?? Blir bara kaos i huvudet på mig och det är extremt jobbigt och då blir det ju så att man inte gör något, slänger sig i soffan och slänger på ett avsnitt från en serie.
Men dagens mål idag är att jag ska ha rensat alla papper. Det är iaf en början. Det bestämde jag nu :P hehe

Det är ca en timme kvar tills bussen går och vad ska man hitta på ? Jag har inget att göra här men massor hemma :P Det brukar alltid vara så.

Nä nu får väl jag sätta mig och pussla lite på nätet :)

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0