Dåliga och bra

Alla har vi dåliga och bra dagar, men hur klarar vi av dom ?

Ibland när man har en riktigt, riktigt dålig dag så känns det som om jorden håller på att gå under, att alla man har försvinner mer och mer. Det är en hemsk känsla som jag tror alla har känt någon gång.


Vad gör man när man har en dålig dag, vi gör ju olika det klart.

Jag sitter och lyssnar på sorgsen musik och kollar på sorgsna filmer.
Man mår så dåligt den dagen.
Men det sjuka är att när man vaknar upp dagen efter så lever man livet som om det aldrig har hänt.



Så hur gör man för att överleva en dålig dag.



1. Inte vara bland negativa människor.


2. Försök gör något du kan känna dig stolt över.


3. KRAMAR! Många kramar!



Kommentarer
Postat av: La Monalisa

Jag brukar städa en massa, (även om jag trots allt städar vardagligen ändå) men det hjälper... Att rensa typ! =) Plus att det är bra Feng Shui på att städa undan...

2011-07-04 @ 19:38:07
URL: http://monaliiza.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; söt du är! TACK!

2011-07-05 @ 01:35:42
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0