Övervann min rädsla

I går i skolan fick vi göra något jag är livrädd för.

Dock är det p.g.a. dåliga erfarenheter när det gäller det.




Det jag fick göra var att hålla fördrag, där jag skulle berätta om mig själv.


Den paniken jag har fått av att få gå upp och ställa mig inför en grupp och prata det är obeskrivligt.


Men igår när vi skulle skriva ihop något och sedan berätta så gick det riktigt bra ツ


Jag gick frivilligt fram efter första hade gått upp och jag kände mig faktiskt säker där uppe ツ




Jag kände det att jag var tvungen att gå upp så att jag skulle få det överstökat, och jag kände mig så himla stolt över mig själv.


Att övervinna sin rädsla är en sån underbar känsla.


Om ni har en rädsla, så övervinn den! ツ


Man ångrar bara sig om man inte vågar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0