Nyår

Återigen ber jag om ursäkt för min dåliga uppatering.

Ligger fortfarande sjuk :(


På nyår var jag sjuk :P Men jag var med hela tiden ändå.


Vi åt tre rättersmiddag :) Förrätt, varmrätt och efterrätt :) Det satt kanon kan jag säga :)


Så här såg uppdukningen ut :)


Denna gången var det inte jag som duka :):)




Förrätten är jag dock skyldig till :P




Vi spelade spel och lyssnade på musik, jag drack inget eftersom jag fick världens halsont under kvällen. :(


Men jag hade det trevligt ändå. :):)


Självklart så gick vi ut och smällde raketer klockan tolv, innan så skålade vi med Champange :D:D






Gott nytt år i efterhand ;) haha


Hur firade ni in det nya året ?

Kommentarer
Postat av: jimmi

de va en riktig mysig nyår älskling=) tråkigt att du vart dålig<3<3<3

2011-01-05 @ 20:27:12

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0