Mina katter ❤

Tänkte jag skulle berätta lite om mina underbara katter ❤

Min äldsta katt heter Flash och är ca 1½ år gammal.




Han var verkligen en vilde när jag fick hem honom, och var det ett bra tag fram tills för några månader sedan.


När Jag fick hem min andra kisse blev han som en helt ny katt, han blev lugn och gick direkt in i mammaroll :P


Så himla gulligt. Dom är perfekta för varandra ❤


Flash, han är helt underbar ❤


Min yngsta kisse heter Sotis och är lite . hon kom hem till mig i slutet av förra året.




Hon är fortfarande liten, så man har inga stora bilder på henne än.


Hon har alltid varit den trötta kissen, ser alltid trött ut :P hehe


Och sova är något hon gillar har man märkt.


Sotis, hon är också helt underbar ❤


Det är härligt att ha två katter som vill sova hos en på natten ❤


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

ja exakt :) vad hittar du på då?(:

2011-02-01 @ 15:56:25
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0