Måste bara visa ;P

I julklapp fick mamma och pappa en stor tavla med kollage utav mig och min syskon :)

Och efter många slit så fick jag det klart :P


Har aldrig i hela mitt liv gjort kollage förut och hade inte en susning om hur det skulle se ut :P


Men blev faktiskt nöjd med resultatet och det blev mamma och pappa med tror ja ;)


Här är den i ramen




och här är själva bilden :)




Vad tycker ni om det ? Visst är det fint ?


Det är resan igenom deras liv tillsammans ♥


Sen så fick min mormor två tavlor utav mig


Självklart har jag själv tagit bilderna :D


Dom här två tavlorna, tyvärr har jag ingen bättre bild,
hade inte me mig kameran till mormor så de blev mobilen :P




Vad tycker ni ?


Är väldigt nöjd med dessa två :D


Det är vad jag har att visa nu iaf :) hehe

Var tvungen och visa, eftersom jag är så nöjd med dom ;)

Kommentarer
Postat av: Bex

Fint Michaela! Du är duktig! :)

2011-01-06 @ 14:35:13
URL: http://bexiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0