Juldagen

Först ber jag om ursäkt för att jag inte har skrivit något på ett tag. Ligger sjuk, dock är jag nu på bättringsväg, men innan har jag mått riktigt dåligt. Tror jag åkte på två rejäla förskyllningar :P

Juldagen var då allt lugnade ner sig lite. Men det magiska var fortfarande kvar :)


Min morbror och hans familj kom och fikade :) Då även pojkarna fick sina julklappar :)


Här är mina kusiner Theo och Charlie ♥




Här har vi min morbror Richard och frun Åsa och bäbisen Gide




Här har vi mig och Gide




Jaa, man får se hemsk ut ibland :P


Han började gråta efter kortet typ :P hahaha


Jag såg la för hemsk ut :P


Här sitter min mamma och håller i sin brorson :)




Ne nu orkar inte jag skriva mer, ska lägga mig o kolla på film o försöka må superbra igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0