Home sweet home ♥

Ursäkta att jag inte har skrivit på några dagar, men i onsdags kom jag hem, och då har jag haft fullt upp.

Vart i skövde på möte och börjat storstäda lägenheten, det är mycket som ska bort :)


Jag började med mitt skåp, som alltid är fullt med skit på, och som jag aldrig blivit nöjd med.


Det blev så här :) inte för mycket saker framme :) får se hur länge det håller sig så :P haha




Tavlan ska sedan bytas ut mot en tavla som jag ska göra, men när.. haha ja det vet jag inte :P


Sen har jag gett mig på bokhyllan, och slängt massa gamla kablar, papper och prydnadssaker.


Det tog tid och det var inte speciellt roligt, men gjort blev det iaf:):)


Nu håller jag på med sovakoven (vet ej hur de stavas :P )


Men klar är man inte än, eftersom ja måste tvätta så jag kan bädda rent också :)


Ja så nu är man hemma, och det är så himla skönt !! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad finnt det blev !

Kram/mamma

2011-01-26 @ 14:11:52

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0