Ett litet tips :)

Jag tänkte komma med ett litet tips.

Har du svårt att få dina ögonfransar böjda ?


Blir dom raka efter 5 minuter ?


Har du provat massa olika mascara utan något resultat ?


Min syster (hennes blogg) tipsa mig om en väldigt smart sak, och jag har aldrig varit så nöjd förut, eftersom mina ögonfransar håller sig aldrig böjda.


Det som behövs är




och




Det enda du behöver göra är att värma ögonfransböjaren och sedan böja fransarna.


Du märker direkt skillnad kan jag lova :)


Sedan så slänger du på mascaran :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hihi, vad jag är bra ibland :P

2011-01-08 @ 10:59:18
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0