En underbar helg ❤

Det har vart en underbar helg tack vare två saker ツ ツ

De bästa var ju att älsklingen kom ❤


Och det andra var att pencelinen började verka så nu mår jag mycket bättre ツ ツ


Vi satt och kollade på film hela helgen :) Det var skönt, och mysigt och något jag verkligen behövde för att samla kraft.


I fredags så gjorde älsklingen och brorsan pizza, haha den blev faktiskt god


Så här såg den ut iaf




Den skulle täcka hela plåten men :P haha


Tog liten foton i helgen med :):)




Vad tycks ?




Så vad tyckte ni ? ツツ


Lekte även med kameran med Daisy ツ




Visst ser hon otroligt lycklig ut ? ツ


Jag filmade henne även ツ


När hon ligger och snuttar på sin Delfin :P




Så himla gulligt


Ne men nu orkar inte jag lägga in något mer idag :P haha




Hoppas eran helg har vart super ツ


Ha en underbar kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0