Back to school



Då var man tillbaka i skolan igen.


I måndags så började jag på en utbildning, som jag verkligen hoppades få gå eftersom den är gratis ;)


En Handel-utbildning


Den håller på fram till 20 Maj, så man får hoppas man har chans att få sommarjobb i år :)


Det är kul att studera, men även väldigt jobbigt.


Efter att blivit mobbad igen hela sin skolgång så sätter det sig. Man tror att det kommer bli så igen.


Så misstänksam, ja det är jag verkligen, men det börjar lossna :)


Denna veckan är det inte så mycket skolarbete så att säga, men det är skönt det, för vi får lära känna varandra i klassen och det verkar vara en härlig och flummig klass :)


Idag har vi bara lekt :P


Gjort massa lekar som gått ut på att lära känna varandra, och det gjorde att mycket lossnade för mig :)


Ne nu måste ja fixa klart lite här :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är så glad för din skull att det känns bra i skolan att du kan gå vidare o känna dig mer avslappnad nu .

Älskar dig ! kram/ mamma

2011-01-26 @ 14:09:20

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0