2 veckor och fortfarande sjuk

Nu har man vart sjuk i två veckor.. underbart.. or NOT!



Först åkte jag på en förskylning och sedan influensa direkt på och nu sitter jag här med öroninflammation och troligen bihåleinflammation... jag är aldrig sjuk annars men nu fick jag tydligen allt på samma gång :P


Man börjar känna sig rastlös efter att bara har legat för att bli bättre, även fast man inte blivit det :P haha


I går så kom älsklingen ❤


Brorsan och han gjorde i ordning maten, dom gjorde pizza, och båda var nya på det :P haha


Bild kommer senare sen, när brorsan har vaknat för det är han som har bilden.


Jag och älsklingen satt och kollade på Rock ´N´ roll high school シ Den är så jävla bra シ


'

Den måste ses シ


Nä men nu ska jag se om vi ska kolla på film, för nu måste lägga mig igen, har vart uppe o städat, så nu blir det till att vila..


Ha de nice シ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0