Oh my god!

haha, de var nog de roligaste på länge ツ

Jag och älsklingen skulle laga pannkakor, som man inte gjort på länge eftersom man är kass på det.


Men jag var så sugen på det så då gjorde vi det ツ


Först krånglar det med att mjölet inte räckte så att älsklingen fick springa ner till ica och köpa, jag som var så trött blev grinig och arg :P


Men när han hade kommit tillbaka hade jag blivit på bra humör igen, så jag satte igång direkt och fixa smeten och började steka. Men första gick åt helvete så då blev jag sur igen :P


Så älsklingen fick ta över, men det blev inte bättre kan jag säga.


Efter fyra stycken försök så säger älsklingen


"Det måste faan va något som är fel"


Då säger jag


"Oj"  Och börjar asgarva samtidigt som älsklingen säger


"Du har glömt äggen!!"


hahaha japp det var det som var felet, jag hade glömt äggen :P


Det är nog ingen annan än vi som tycker detta är kul men :P


Jag kunde knappt stå så mycket skrattade jag, och försöka kläcka i äggen samtidigt var inte lätt :P


Men till slut fick vi till några fina pannkakor ツ



Så när vi väl klarade av första riktiga pannkakan så stod vi i köket och körde segerdansen ツ

Kommentarer
Postat av: Marika :)

hahahaha, sån miss har jag då aldrig gjort!

men i förrgår när jag skulle göra tzatsiki så tog jag turkisk yougurt och sen hackade jag gurka och la i, saltade och sen smakade jag på det.. fan det är något som saknas... smakade lite till och sen kom jag pådet! VITLÖKEN!!! den viktigaste i det hela! smarta vi kvinnor är!!

2011-02-03 @ 20:16:16
URL: http://cosedellavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0