En seg dag

Idag är det verkligen en seg dag, klockan går extremt sakta och min säng är väldigt långt bort :(

Jag har nog en sån vecka då allt är jobbigt och jag är ständigt trött.
Men det är ju inte så många dagar kvar till helg :P haha

Idag har vi hållt på med service och företag.
Hur man ska bete sig mot kunden osv.

Idag så kommer älsklingen då han ska hjälpa mig med avloppet till badkaret och jag ska hjälpa honom med det personliga brevet. Det är bra när man kan hjälpa varandra :)

Vi gjorde hans CV och personliga brev från grunden igår, det tog tid men det blev mycket bra. Han blev nöjd :)

Nu så sitter man i skolan och har lunch iaf. Finns inte så mycket att göra, dock hade jag velat sova en halvtimme, men det går ju inte :P

Ne men nu ska jag slappa vidare innan man börjar igen.

Ha re najs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0