En härlig dag

Idag blev det en lyckad dag då jag och älsklingen var bjudna hos en kompis till mig på mat.
Det var jättegod mat och jättegod efterrätt. :)


Jag har verkligen saknat henne, hon är en av mina bästa kompisar och jag vet att vi alltid kommer hålla kontakten.


Hennes sambo var iväg och jobbade, det var synd, hade velat träffa honom med, man träffas ju bara på när man är på ica typ :P

Deras underbart söta barn var hemma iaf :P hehe


Här är deras äldsta son Elias


Så himla söt och charmig kille :)


Deras yngsta dotter Julie


Så himla söt och härlig tjej :)


Sofia med sina barn :)


En underbar kompis jag nog alltid kommer att ha ❤


Här har vi älsklingen och Julie, jag blev chockad när han nästan sprang fram till henne när vi kom in :P


Jag längtar tills den dagen jag får säga till honom att han ska bli pappa ❤


Och här är Jag och Julie


Jag längtar så himla mycket tills den dagen jag har egna barn, det är min största dröm.


Det var så himla kul att träffa Sofia igen, Och Elias och få träffa Julie för första gången ツ

Nästa gång måste Sofias sambo vara med också, så hela familjen är samlad ツ


Vilken underbar dag ツ

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu är vinnarna av dagens blogg dragna! Vem de blev finner du http://evelinasjavlablogg.blogg.se/2011/february/dagen-blogg-vinnare-samt-dagens-blogg-3.html!



En ny tävling om dagens blogg sätts igång direkt, så anmäl dig gärna igen!



Ha en underbar kväll!

2011-02-06 @ 18:36:49
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: elin

fin blogg !

2011-02-06 @ 19:07:20
URL: http://elinkristensen.blogg.se/
Postat av: sofia ejerblom

vad gullig du är hjärtat! Kände hur mycket jag verkligen saknar/saknat dig nu när du var här. Så kul o se dig ihop med jimmy också, ni är verkligen gjorda för varandra, så kärleksfulla! Du sprudlar verkligen av glädje nu, det är en sån förändring!

Måste verkligen ses snart igen, älskar dig vännen, massor!

Lovar att du kommer bli en underbar mamma till era framtida barn, likaså jimmy kommer bli en fantastisk pappa:)

2011-02-06 @ 19:49:41
Postat av: elina

aw :) vad har flickan i pannan ? :o kram

2011-02-06 @ 21:54:05
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0