Boooring

Idag är det ingen rolig dag.

Är helt slut, vaknade astrött och blev inget piggare under dagen.


Om jag inte hade haft skolan att gå upp för så hade jag nog legat i sängen hela dagen och bara sovit.


Som tur är så gjorde jag ju inte det :P


Och just en sån här dag så har man tvättid det klart, men snart är man klar som tur är :)


I skolan idag har vi hållt på med CV hela dagen. Är helt slut i huvudet. :P


Snart ska jag ner och slänga in sista maskinen :) Underbart :)


För övrigt finns det massa och göra här hemma men ingen energi så jag är extremt uttråkad.


Men sånt är livet ibland :P


Hoppas eran dag är mycket bättre :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tack :) Har några småsaker kvar att lösa och ordna med innan jag är helt klar, men det är en klar förbättring mot tidigare.

2011-02-02 @ 07:47:04
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Hehe okej, jag åt mat precis och försöker svara alla kommentarer så fort jag kan (: vad gör du ikväll "lillördagen"?=) tack så mycket :D

2011-02-02 @ 19:45:58
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0