Lite seg

Jag har vart väldigt seg att skriva ett nytt inlägg men jag har en ursäkt men ändå inte.

I måndags (igår) så började jag skolan, har börjat på en utbildning Handel. Har vart mycket att tänka på och även göra.  Jag fick beslut från csn att dom godkände mig :) Vilket gjorde att en stor sten föll från bröstet.


Jag började även med en diet i måndags, och det är verkligen inte för att banta. Jag vill ändra sätt att leva. Jag känner redan att kroppen mår mycket bättre, och magen är inte ur balans som den annars alltid är.


Jag har bakat nyttiga muffins idag :) Som innehåller massa proteiner :) Dock blev dom misslyckade :P haha


I morgon ska jag ha bestämt praktikplats, och  jag har verkligen beslutsångest! hehe men de får gå.


Nu ska ja kolla på film och ta kväll, det förtjänar jag :)

Kommentarer
Postat av: Caroline!

Det gick bara bra! Kunde inte sluta skratta bara, men det var okej eftersom man skulle ha kul på bilderna ;)

2011-08-23 @ 21:30:58
URL: http://idacarolinesvard.blogg.se/
Postat av: Linn Carita

Tack för din fina kommentar!!



Hoppas du har en fin start på dagen, måste fråga vad det är för diet du börjat med? Inte behöver du banta!! Du ser juh perfekt ut.

2011-08-24 @ 09:53:29
URL: http://linncarita.blogg.se.se
Postat av: Michaela

sv: Tack så mycket och detsamma :) Med mig är det bra! Förutom att man e lite trött, inte vad vid att gå upp tidigt riktigt än hehe.

2011-08-24 @ 14:36:49
URL: http://summerkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0