Ändrat mig

Jag har ändrat mig! Jag måste inte gå ner i vikt. Jag VILL gå ner i vikt. Det har gett mig mer motivation. Det är något som fått mig att vakna upp lite. Man ska ändra attityd på något man vill ska hända.

Om det är något man måste så blir det aldrig av, men om det är något man vill så blir det av :)

Nästa vecka när jag o älsklingen har inhandlat inför första veckan ska vi börja men en proteinvecka som ingår i en diet som heter Dukan. Det är något man sedan kör hela livet, det är 4 faser och fjärde fasen är resten av livet. Och då kan du äta en muffins om man vill och så. Och det är något jag verkligen vill kunna göra!!

Jag längtar tills jag börjar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättebra inställning :) du verkar mera taggad denna gången :) Jag kommer att hjälpa dig så mycket jag kan..det är bra att även jag kör samma metod som ni , det är lättare då när vi umgås . Det här fixar Vi!

Kram Mamma

2011-08-16 @ 11:32:14

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0