stress stress stress :P

Fy fasen va jag är stressad



Har inte alls mycket tid hemma efter jobbet innan läggdags. två timmar har jag att få njuta av o va hemma, o idag får ja inte njuta alls. Duschen fick man slänga sig in direkt, för att håret ska hinna torka tills man lägger sig. Matlådorna ska fixas klart från igår, då jag hade upptäckt att ja varken hade ris eller bulgour. Så min underbara pojkvän köpte ris och kokade åt mig så det bara var att blanda ihop maten när man kom hem och portionera ut i bunkar. Mat har man slängt i sig, tack vare att man va stressad så slängde man verkligen i sig maten :P Inte så värst bra men :P

Ner och fixa tvättid sen också, kunde inte tvätta i helgen då man inte hade något sköljmedel :P

Även fixa väskan och allt inför i morgon så det inte blir stressigt på morgonen, och så hade jag tänkt och lägga mig och mysa me mina katter lite innan man ska sova, träffar dom inte så mycket nu :(

Ne nu ska jag fixa allt så man kan njuta av att sitta i soffan lite :):)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att detta inte år ett fast jobb (på sätt o vis) skulle inte funka med dessa tider me åktid o de. Om du vill kan ja hjälpa dig på fredag innan du kommer hem Skit i disken,till dess så tar jag det. Säg till om jag FÅR göra det!!?? Ha det bra o hoppas du sover gött inatt... Kramizz från svärmor!!

2011-04-04 @ 21:02:59

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0