Påsken

Då var påsken över och man vill inte veta hur mycket man har gått upp nu efter all man och godis :P

I fredags var jag och älsklingen hos mina föräldrar, tänkte visa bilder jag tog på familjen i fredags, visar ingen bild på syrran eftersom hon var sjuk, så tänkte vara snäll mot henne :)


Min älskade bror



Min älskade mamma



Min älskade pappa



Min älskade mormor



Här är min underbaraste älskade pojkvän



haha och här har vi mig :P



Det var en av dom bästa dagarna på länge. Det var så länge sen vi träffades allihop med glädje.

Vädret var underbart och vi var ute hela dagen förutom när vi åt :P

Vi spelade massa utespel som Kubb med mera :)

Tyvärr tar ju dagar slut fort när man har roligt, och vi åkte hem till katterna.


På lördagen var vi hos min killes mamma, och min killes bror och hans tjej kom. Det var himla trevligt :)

Vi åt god mat och drack och pratade och hade himla mysigt :)

Jag tog självklart bilder, men lägger bara upp en bild på svärmor och en bild på min killes bror och hans tjej.


Min älskade svärmor



Thoni och hanna :D



Det var nog allt det, nu ska jag njuta av dom sista lediga timmarna :D


Hoppas eran helg har vart lika underbar :D

Kommentarer
Postat av: jimmi

Tack älskling för en underbar påsk<3 Jag älskar dig massor<3<3<3

2011-04-25 @ 20:16:05

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0