Helgen ♥

Helgen har vart underbar, dock vart trött och haft fullt upp :P
I fredags så var jag hemma och slappade framför tvn  ツ


Men i lördags åkte jag och älsklingen till mtp och hälsade på mina föräldrar som man inte ser så ofta.


Det var himla kul och träffa dom även fast man hade fullt upp och var trött, men man fick spendera tid med dom iaf ツ


Mamma och älsklingen hjälpte mig och laga mat för att frysa in och ha med till jobbet, det blev tacopaj och hemmagjord pizza ツ  Älsklingen fick lite pizza och tacopaj med sig hem och ha under veckan och äcen mamma och pappa fick tacopaj som dom käkade idag ツ


Mormor kom förbi på en fika, var jättekul att träffa henne igen, man träffar inte henne heller så ofta längre.


Jag och älsklingen var även iväg och kollade på soffan som hade kommit, och jag blev helt förälskad i den ツ

Så nu väntar vi bara på att en lägenhet ska bli ledig för oss så att vi kan flytta ツ


Vi bestämde oss i helgen att flytta till skövde för att det är bäst för våran framtid just nu, och sedan kanske flytta tillbaka till hjo när man fått jobb och körkort och så.


Nu blir det mat för mig snart ツ


Hoppas eran helg har vart bra ツ

Kommentarer
Postat av: tove [tuvi.se] Gravid v.15 ★

Svar: Ja man kan inte låta sig bli nertrampad (:

2011-04-10 @ 21:17:10
URL: http://tuvi.se

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0