Dag 6


Ber om ursäkt för dålig uppdatering med "25 Days"


Det är en svår punkt att ta upp eftersom det händer mycket bra saker i sitt liv.

Men den dagen jag tänkte på direkt när jag fick denna punkten var dagen då jag lämnade min förra kille.

Den dagen hade jag länge väntat på och den dagen började mitt liv.

Under redan första dagarna började jag att bli lycklig och jag kunde vara glad.

Det tog ett tag innan jag fann mig själv men den dagen gjorde det möjligt för mig.

Den dagen gjorde det möjligt för mig att träffa min livs kärlek och det gjorde jag inom ett halvår.



Om inte jag hade gjort det jag gjorde den dagen hade jag nog aldrig blivit så här lycklig.

Den dagen förändrade mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0