Vilken hemsk dag!!

Usch, varför vaknade jag i morse ??

Dagen började me att klanten michaela försov sig, så man missade bussen, och det va föreläsning kl 10.00


Så de va bara o ringa in till "läraren" och sa att jag var sen.


Kom in tio över tio. :P Hatar att komma sent, det värsta jag vet! Vill helst va en halvtimme tidig. Men men de blev ju inte så idag iaf.


Sen när jag kom hem så stinker det kattpiss, toa pappret är slut, kattlådan måste bytas men ingen kattsand kvar, så katten har pissat i hallen på en påse, och sen min katt som är så glupsk så hade han ätit för fort och spytt i stora rummet.. HALLELUJA! :P


Inga pengar hade kommit in, 6 kr på kontot, så då ringde jag mamma, fick låna 100 kr av henne. Så då var det bara o gå ner o köpa toapapper, kattsand och kattmat (som var slut med)


Sen var det bara att torka upp piss och spya och tömma kattlådan, så nu luktar det mkt mkt bättre här :)


Sen så hann jag inte äta frukost i morse och de gjorde inte mitt humör bättre precis :P hahaha


Men igår kan jag säga att dagen började bra :)

Hur ofta blir luggen perfekt ? ALDRIG! Iaf för mig :P haha




Jag satte mig och redigade den lite med :P hihi




Så vad tycker ni ? blev luggen bra ?


Hoppas eran dag har vart mkt mkt mkt bättre än min :)

Kommentarer
Postat av: hey

grym blogg :D

ur gullig header

2010-09-17 @ 18:19:58
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Postat av: Anonym

SVAR: tack :D

haha, hästar är underbara, men hoppningen slår allt ;D

2010-09-18 @ 10:17:43
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0