Min födelsedag

I går så var det min födelsedag som ni kanske såg :P

Dagen började dock inte så bra då jag vaknade klockan 6 på morgonen av att jag hade asont i magen, då min magkatarr hade kommit igång.

Haha men lite komiskt va det med min magvärk :P Den började när jag sov, då drömde jag om att jag skulle föda, haha.. jag drömmer väldigt konstiga drömmar :P


Jag gick ner och satte mig hos kissebäbisarna och åt en banan, dom for runt ganska bra där på golvet :P Var extremt busiga :)




Min lilla kissebäbis tkt om o sova hos mig :) ett mkt bra tecken :):)



Sen så orkade inte jag sitta där mer, så jag hämta datorn och la mig i soffan me alla kissarna hos mig och kollade på film :)

Brorsan kom ner efter en stund då han tog den svarta kissen. men till slut så låg jag bara me min lilla kisse, som sov så gott hos mig :)

Vid två tiden så kom grannarna in på fika :)

Och runt fyra tiden kom mormor :)

Det jag fick var en sudoku-bok :) choklad :) En stor påse me Walnötter (som kommer försvinna fort :P )

och ett armband av älsklingen och en polkagrisklubba av pojkvännens bror hahahaha


Ett spel av syrran :)



Denna ljusstake och dessa två ljusskålar eller va de nu heter :P
Dom fick jag utav grannarna :)



Pengar till skrivaren utav mamma, pappa och mormor :)



Tack så jättemycket :D

Kommentarer
Postat av: elina

ja verkligen as mysigt!

2010-09-27 @ 21:42:39
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hurrar å grattar!!!! Krya på magen!!!

2010-09-28 @ 08:35:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0