Hemma dag

Idag är det hemma dag, då man studerar hemma och söker jobb :)
Jag har skickat in lämningsuppgiften i matten, men det gick inte så bra, kommer nog få göra om den.

Jag har även gjort ett kort till Ella som fyllde igår.

Vad tycker ni ?



Jag har precis kommit ut från duschen, och nu blir det lunch :) känner att magen behöver lite mat i sig.

Just de ja, jag va i ullared i fredags och då köpte jag mig ett dataskin. Har satt på det nu :)

Vad tycker ni ?



Ser mycket roligare ut nu tycker jag :) och mer personligt :)

Nä men nu ska jag äta lite lunch, så man hinner att fixa lite här innan man ska till svärmor och äta :)


Ha en underbar dag :):)

Kommentarer
Postat av: tush

Fint kort =)

2010-10-01 @ 09:10:54
URL: http://www.filmkritikerna.se
Postat av: Jeanette

Snyggt! Då vet jag vad jag inte ska köpa för nåt när jag åker ner ;)

2010-10-01 @ 09:37:41
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0