Gymkort :)

Då har man vart iväg och skaffat gymkort :D



Under dagen har jag legat i sängen hela dagen och försöker bli frisk igen, men det går segt, är fortfarande lite hängig men mycket bättre ändå :)

Flash har legat hos mig hela dagen under täcket och värmt mig, det är ju sjukt kallt i min lägenhet eftersom dom är så snåla här. :P


Men när jag var uppe en sväng och diskade så när jag kom tillbaka så hade flash tagit ut huvudet, så gulligt :)

ser ut som om han fryser så han har tagit på sig täcket :P



I morgon så ska man åka till skolan igen, känns bra och komma ifrån lägenheten lite

och få ordning på matten så man kan göra inlämningsuppgiften på fredag.

Jag träffade älsklingen en sväng idag, han kom förbi me maten som blev över igår som hans bror skulle haft, men han hade sen ätit tydligen. Men det var bara bra för mig, då slapp jag tänka på o laga mat :) hihi


Hoppas eran dag har vart bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0