En underbar helg

Denna helgen har vart helt underbar :)
I fredags så åkte jag och älsklingen iväg till mina föräldrar, tog med oss en massa tvätt, eftersom jag vart sjuk så hade jag samlat på mig en massa tvätt :P

Så vi tvättade under hela helgen..

Vi gick ut och gick med grannens hund efter maten och lilltjejen hängde med :) Hunden har vuxit enormt mycket sen sist :)


Detta är en bild ifrån sommras

När vi kom hem efter promenaden så kollade vi på idol med morsan och farsan, var många bra den kvällen.

Vad tyckte ni ?

Somnade riktigt tidigt då, eftersom jag precis blivit frisk och inte fått tillbaka orken riktigt än.

På lördagen så kom mormor och hälsade på :) Tyckte jag om :) Träffar inte henne så ofta.

Jag gjorde min inlämningsuppgift 3 i matten, så nu är jag igång igen :)
Vi gick ut på en promenad sen jag och älsklingen. Vi gick mot affären där vi möter på min gamla skolbästis mamma, så vi pratade lite me henne, och så möter vi på johanna, en barndomsvän, då går vi med henne hem till henne där min kusin också bor. Sitter och pratar en sväng sen gick vi upp och kollade på hans små kissekatter :) såååå söta :) synd att man inte hade med sig kameran bara.

Morsan och farsan drog iväg till en kräftskiva, och vi käkade tacos hemma :) det satt riktigt fint :)

Efter maten så spelade jag och älsklingen Wii :) så himla kul :) vi spelade nästan alla spel, provade på "Just dance" så himla roligt, men svårt :P


Sen så har jag myst med kissebäbisarna massa också :)


min och älsklingens kissebäbis "Thunder"


haha, den här ligger i stort sett alltid på rygg :)



Visst är dom söta ?? :)

Kommentarer
Postat av: M

Men sååå söta :)

2010-09-13 @ 21:50:36
URL: http://madds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0