Så arg, besviken och allt det där..

Jag är så trött på det här!

Jag är så arg så jag har världens huvudvärk, jag kan inte ens tänka klart.




Besviken är jag med, besviken på mig själv för att jag litade på en annan människa.


Som var min bästa vän...


Jag har försökt länge nu och få tag på henne, genom mobil, mail och msn.


Får inget svar, blir blockad från msn.


Hur kan man med ?


Jag ska ha mina pengar, det är så bara!!


Det handlar inte om 200 kronor precis.


Kommer jag kunna lita på folk igen? Det vet jag inte, men jag kommer aldrig låna ut pengar mer.


Hur kunde jag vara så dum ?


Det är något jag alltid kommer fråga mig själv om...





Är det någon mer som suttit eller sitter i samma sitts?

Berättar gärna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

just nu har jag 2 tävlingar på min blogg och båda avslutas på söndag (24/10). Vinsterna är ett high heel-halsband från merasmycken.se och skosmycken från by M design. Vad gärna med!

(om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör)



ha en bra dag!

kram


Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0