Otroligt stolt!

Jag är så otroligt stolt över mig!! Efter flera gånger som jag har försökt mig på matten, och jag inte har förstått ett skit. Haft olika lärare, men ingen har fått mig att förstå.

Nu gjorde jag klart matten i veckan utan lärare, det vill säga att jag pluggar på distans.

Idag fick jag reda på mitt slutbetyg och det blev VG!!!!! :D :D :D




Helt otroligt!! Förstår inte ens det själv!! Det måste vara något fel ju!!


Jag skulle lagt in ett inlägg igår, men jag orkade inte, men ville bara visa er en sak min knasiga gulliga pojkvän hade gjort när jag kom hem :) Han fick mig att le som han alltid lyckas med :)




haha om ni inte ser va de står, så står det: "Hej Älskling, vill bara att du ska veta en sak, tryck på mig"

haha om ni inte ser va det är, så är det sån där plast med luftbubblor på som alla älskar att trycka på :P


Nu fick jag reda på en liten miss, har en kattleksak som säger "i love you! när man trycker på den, och den hade legat där också, men självklart hade katten tagit den :P


Nä men nu ska jag lägga mig i sängen och drömma mig bort med älsklingen :D


Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: Malihn

Fin blogg :)

2010-10-17 @ 20:19:47
URL: http://eendastmaliin.blogg.se/
Postat av: Malihn

Tack så mycket :D Ja jag gillar oxå den låten ;)

2010-10-18 @ 16:55:04
URL: http://eendastmaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0