Helgen

Ursäkta om jag vart lite dålig på att uppdatera bloggen ett tag nu, men har haft mycket att göra.

I helgen var jag och älsklingen hos mina föräldrar, och självklart följde flash med :)


Flash och Thunder träffades igen :) Flash ville bara busa, men de ville inte thunder, för flash är ju kanske lite skrämmande för henne ännu.


Tänkte lagt upp bild på dom när dom träffades, men upptäckte att jag hade fört över dom bilderna till min externa hårddisk :P


Och den ligger självklart fortfarande nerpackad sen helgen :P haha


Men jag kan visa lite bilder på kissebäbisarna från helgen iaf :)


Lilla söta Thunder ♥



Thunder leker me sin leksak



Thunder och brorsan busar



Alla tre däckade hos älsklingen ♥



Thunders syster, visst är hon söt ?



Thunders bror, så söööt :) eller hur ?

<


Det var några bilder på kissebäbisarna :):)


Jag och mamma har stått och lagat mat hela helgen, massa mat som åkte ner i frysen :):) Skönt att ha lite mat i frysen nu :):)


Pappa fixade på altanen, fixade det sista på fönstrerna.



Förstår inte hur han vågade att stå där på stegen :P


Vi var hos mormor på lördagen då vi blev bjudna på middag :)
Stek, potatis och brunsås :):) Mumms mumms :D


Nä nu ska jag vara social me min pojkvän :)


Hur har eran helg vart ?


Ha de bra :):)

Kommentarer
Postat av: elina

fina bilder! :D

2010-10-21 @ 23:57:45
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0