Helg :)

Nu är det helg :)

Veckan har vart full me massa, som ni kanske märkt :P


Har inte haft så mkt ork och skriva.


Hjälpte svärmor att flytta i två dagar.




och det blir man helt slut av :P


I onsdags så skickade jag in min 5:e inlämningsuppgift på photoshop och fick svar i morse :):)




Japp :) VG fick jag på den :D :D


Idag blir det inte mycket, bara ta de lugnt framför idol det klart :D


Det är ju 90-talstema :D:D


Musik man är uppvuxen med :D Ska bli kul :D


Sitta och mysa me mina underbara killar ♥




Denna bilden tog jag i helgen, fast flash vaknade när jag gick upp ur sängen, så typiskt :P


Men de är så gulliga!! ♥


Ska ni kolla på idol ikväll ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0