Heldag i studio

Igår var älsklingen en heldag i en musikstudio :D

Han fick det i födelsedagspresent av mig, hans mamma och mina föräldrar.


Så himla bra det blev asså!! :D


Riktigt stolt över min älskling ♥


Här sitter älsklingen och spelar in gitarren



Och jag var tvungen och leka lite me kameran när dom fixade me ljudet o så :P



Nu är det bara att bränna, införskaffa cd-fodral och skriva ut omslaget :D


Så här ser framsidan ut :) ( jag som tagit kortet och redigerat och så;p )



Det kommer nog ut korta snuttar av låtarna sen när älsklingen har godkänt det ;)


Kommentarer
Postat av: jimmi

hihi ja de får du älskling=) vart jättenöjd=) puss puss

2010-10-21 @ 20:30:54
Postat av: Maria

Jag köper en skiva direkt , om man får :D äntligen har jimmi spelat in en skiva! Har väntat ett tag på de här :)

2010-10-21 @ 20:59:59
URL: http://miani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0