trött

En lång dag idag med.
Har haft fullt upp alla dagar :P


Kvällarna älskar jag, för då kan jag bara sätta mig ner och pusta ut :D hihi


Igår kväll så kom ena katten upp i knät och var kelen, de va mysigt :)


Sen satte sig hunden neranför soffan och stirrade och dreglade när jag åt popcorn :P


Blev lite smått jobbigt hahaha.


Idag har man vart i skolan, och där blev det inte mycket nytta gjort, eftersom photoshopsinlämningen krånglar fortfarande och jag är så trött på det.


Åkte hem klockan ett och mormor hämta upp mig vid bussen och vi åkte hem till mamma för att fika/äta lunch.


Men jag gick ut och gick med hunden en sväng innan, sprang lite med henne också :) Det behövde båda två ;P hehe


Var iväg och firade min kusin som fyller år idag :)


Snösstormsbarnet börjar bli stor nu :) 15 hela år!


Grattis på dig kusin :):):)


Har pratat med älsklingen nu och jag saknar honom så himla mycket. Det känns som en hel evighet till fredag fast det bara är två dagar kvar. Men jag vill ha honom här nuuu!!




Jag kommer aldrig släppa honom när han kommer hit på fredag. Det kommer bli så mycket mys :):):)


Nu ska iaf jag gå upp och lägga mig i sängen hade jag tänkt och kolla lite på Supernatural. :P


Kommer nog bara att klara av ett avsnitt :P Är så himla trött :P


Sov gott!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0