Shopping ★

I fredags förra veckan var jag inne i stan och handlade, skulle handla mat, men dock blev det några extra saker :P

En spegel :) som man kan vända på så kan man få förstoring :)




En mössa på Åhlens, 99 kr :):)
Ingen snygg bild, haha har inte ens sminkat mig :P




Köpte tre filmer för 99 kr :):)


Denna köpte jag till mig själv, mycket bra film :)




Denna köpte jag till mina kusiner, en liten extra grej
så dom har något roligt och kolla på när dom börjar bli trötta på julafton :)
Denna filmen fick älsklingen, som en liten grej för att han tar hand om katterna :)




Nu kommer det roligaste :):)


I tisdags så beställde jag en ny mobil :D


Eftersom min mobil gick sönder förra veckan, var inte glad då :P haha


Det blev en ZTE Blade :):)




Vad tycker ni om mina inköp ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0