seegt

Sitter här i skolan och har nada att göra.
Har gått igenom det som ska göras i boken (photoshop) för att sedan göra inlämningsuppgiften men jag väntar svar ifrån läraren angående uppgiften. så jag kan inte börja med den än. och om jag har sån otur så kommer jag få vänta tills i morgon. kuuuul. sitta här och glo.

Jag har fått hem min nya kissebäbis :) Hon är inte så glad på flash, men det kommer :P
Just nu är jag lite orolig eftersom dom har vart hemma själva från klockan åtta i morse.

Men det har säkert gått bra hoppas jag iaf :)

När jag kommer hem sen så blir det att städa lite, och så måste jag ner till ica och köpa kattmat.
Jag hoppas jag får pengar snart så lillkatten kan få mjuk mat.

Ne nu ska väl jag sitta här och tröka lite till :P

Ha re bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0