Kväll :)

Nu är det kväll och man sitter i soffan :)

Idag har dagen vart full :)


Var ute me hunden runt klockan 7 i morse, o sen en sväng igen runt 10-tiden, då jag mötte upp min kusin :D


Sen har jag vart med henne hela dagen :D Det behövde vi verkligen :):):):)


Vi gick en lång runda me hennes kille, så det blev la 8 km :P hehe


Så nu är man lite seg och så. Men det får man vara :)


I morgon ska man iväg till skolan och då ska jag skicka iväg inlämningsuppgiften som har krånglat.


Men nu ska jag iaf bara luta mig bakåt med lite frukt och slänga på en film och försvinna lite :)


Det behövs ;)


hur har eran dag vart ?


Ha en underbar måndagskväll :)

Kommentarer
Postat av: maja

fin blogg! kika gärna in och lämna en kommentar :-)

2010-11-15 @ 19:55:45
URL: http://majahamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0