Hundvakt första veckan

Nu har jag börjat vara hundvakt. Så nu blir det från idag till nästa söndag eller lördag.

Sen är man ledig en vecka o sen kör man igen :P


Denna söta vovve är det :)




En bild från i somras så nu är hon lite större :P


Dagen har gått fort, har haft fullt upp hela dagen.


Har försökt och fixa min inlämningsuppgift men bara krångel. Så måste skriva till läraren att jag inte kan lämna in den förrän på tisdag. Är så himla irriterad över det. men men sånt är livet.


Så nu sitter man här i soffan och andas ut. Det är skönt :)


Saknar dock min lilla familj där hemma. Men det är "bara" en vecka kvar :'(


Men det ska gå :)


Hur har eran dag varit ?


Ha en underbar söndagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0