God morgon (gäääsp)

God morgon gott folk :D

Har ni sovit gott ?


Själv har jag sovit som en stock. Tog ett tag innan jag vaknade när hunden gnällde. Då var det barao traska ut och gå me henne. Så det är gjort och nu snart blir det frukost :):)


Klockan tio så ska jag gå och möte min kusin :D Vi ska "leka" lite :):)
Ska bli riktigt kul, vi träffas inte så ofta längre och det är något vi båda borde skämmas över.


Vi kan gå ut o går i timmar och bara prata prata prata. Det är något jag verkligen saknar.


Hon är den enda vän jag VERKLIGEN kan prata med, vi lyssnar på varandra och allt är inte bara skämt som det kan bli med andra vänner.


Min kusin, lilla syster och bästa vän ♥



Nä nu ska jag snart äta frukost.


Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0