En lugn dag

Idag har det vart en ganska lugn dag, än så länge :P hehe
Var i skolan och försökte få in min inlämningsuppgift men det krånglar och krånglar. Blir så trött på det!
Sen var det hem och gå ut med vovven, vi sprang lite och lekte lite :) Hon blev så glad när jag kom :):)
Nu ligger hon här neranför mig och sover som en stock :)
Mormor var hos morsan en sväng, då fikade vi och pratade, och jag lyckades tigga till mig en tjugo :P hahaha
Jag längtar såååååå himla mycket efter morgondagen, då jag äntligen får träffa älsklingen
nu måste jag springa iväg :P ska hämta PAKET!! :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Alltid kul med paket :) Vad var det för roligt?

2010-11-18 @ 21:56:55
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

bloglovin

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0